Revija Navdih
No Result
View All Result
  • O reviji navdih
    • O avtorici
    • O reviji
    • Bralci so povedali
    • Objave v drugih medijih
  • Izdane revije
  • Dobre zgodbe
    • Intervjuji
    • Podjetniški Navdih
    • Popotniški Navdih
    • Umetniški Navdih
    • Osebni odnosi in razmišljanja
  • Oglaševanje / Pubblicità
  • Kontakt
  • Sodelujte tudi vi
Revija Navdih
No Result
View All Result

»Za kakovostno rast podjetja sta ključna oseben odnos s poslovnimi partnerji in zadovoljni zaposleni.«

25 let podjetja Goinfo

28/05/2018
Share on FacebookShare on Twitter

Novogoriško podjetje GOinfo, ki se že od ustanovitve ukvarja z razvojem in implementacijo programske opreme za proizvodna podjetja, v tem letu praznuje 25-letnico. Zgodba se je začela razvijati znotraj podjetja Gostol, ko se je skupina informatikov odločila ustanoviti svoje podjetje in znanje prenesti v razvoj lastnih programov. Direktor Aleksander Pipan, ki je obenem eden od soustanoviteljev podjetja, se spominja začetkov: »Včasih so imela podjetja ogromne računalnike, ki so zasedali veliko prostora, programska oprema je bila izredno draga in praviloma s ameriškim poreklom. Ob prihodu osebnih računalnikov pa ni bilo programske opreme za planiranje proizvodnje. Tu smo mi našli priložnost.«

V četrt stoletja se je na tem področju marsikaj spremenilo, saj se programska oprema nenehno razvija, potrebe uporabnikov pa so vse večje. »Danes je bistvo proizvodnje v čim krajšem času narediti čim več in čim boljše, zato vsak dan prihajajo nove potrebe po digitalizaciji, saj ta zmanjšuje stroške, pohitri informacije in podjetja dela konkurenčnejša.« Njihova programska oprema tako obvladuje celoto, od prodaje in nabave, logistike, planiranja proizvodnje ali kontrole kakovosti do računovodskih storitev. Največjo inovacijo zadnjih let prinaša sistem, ki omogoča zajemanje podatkov direktno iz stroja, omeniti pa velja še sistem natančne sledljivosti serij izdelkov v skladišču in proizvodnji.

Že od začetka so ciljne stranke srednje velika proizvodna podjetja. Največ uporabnikov programske opreme GoSoft je na področju avtomobilske industrije in strojegradnje, dobre izkušnje pa imajo tudi na področju elektronike ter lesne industrije. Pred desetletjem so svojo programsko opremo prodali tudi šempetrski bolnišnici in danes jo uporablja že približno polovica slovenskih bolnišnic. Kljub temu, da je slovenski trg precej zasičen z informatiko, v GOinfo beležijo nenehen vzpon prodaje. »Lani in predlani smo imeli največjo rast prodaje v zadnjih letih,« ponosno pove direktor. Njihova prednost pred multinacionalkami je, da imajo oseben odnos z vsakim od okrog 250 poslovnih partnerjev, saj tudi svetujejo glede uporabe in gredo nasproti njihovim potrebam. Prisotni so še na hrvaškem, srbskem in bosanskem trgu, Nova Gorica pa vsekakor ostaja jedro njihovega delovanja, čeprav sogovornik regije ne vidi kot najbolj ugodne za to panogo, saj nima močnega podjetniškega zaledja.

V prvih letih je podjetje zaposlovalo med 10 in 15 ljudi, skozi čas pa se je ekipi pridružilo kar nekaj novih sodelavcev in potrebe po kadru še naprej rastejo, zato se bo letos številka povzpela že blizu 40 zaposlenim. Imajo tudi podjetje na Hrvaškem, ki zaposluje 10 oseb. Res pa je tehnični strokovni kader danes težko najti, saj je povpraševanje po njem na trgu veliko. Na razpise za zaposlitev dobivajo prijave iz vse Slovenije, vendar prednost dajejo domačinom. Kot poudarja sogovornik, so zaposleni njihov največji kapital, zato skušajo preko športnih dogodkov, strokovnih srečanj ali teambuildingov nenehno krepiti odnose v podjetju. »Če uspemo zagotoviti okolje, v katerem so sodelavci zadovoljni, tudi stranke z veseljem sodelujejo z nami in tako poslovni rezultati pridejo sami od sebe,« sklene Aleksander Pipan.

 

Sandra Krkoč Lasič

Spremljajte prosta delovna mesta na spletni strani podjetja GOinfo  https://www.goinfo.si/podjetje/zaposlujemo/

 

Naslednja zgodba
Jezersko

Jezersko

Jadralno padalstvo je varen šport, nevarni smo ljudje

Jadralno padalstvo je varen šport, nevarni smo ljudje

Bor Zuljan: »Ko ne veš, kaj zaigrati, ne zaigraj ničesar.«

Bor Zuljan: »Ko ne veš, kaj zaigrati, ne zaigraj ničesar.«

Revija Navdih

Copyright © 2018
Izdelava strani: Spletnikar

Povezave

  • O avtorici
  • O reviji
  • Oglaševanje / Pubblicità
  • Kontakt
  • Piškotki

Sledite nam na

No Result
View All Result
  • O reviji navdih
    • O avtorici
    • O reviji
    • Bralci so povedali
    • Objave v drugih medijih
  • Izdane revije
  • Dobre zgodbe
    • Intervjuji
    • Podjetniški Navdih
    • Popotniški Navdih
    • Umetniški Navdih
    • Osebni odnosi in razmišljanja
  • Oglaševanje / Pubblicità
  • Kontakt
  • Sodelujte tudi vi

Copyright © 2018
Izdelava strani: Spletnikar

Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o temStrinjam se