Revija Navdih
No Result
View All Result
  • O reviji navdih
    • O avtorici
    • O reviji
    • Bralci so povedali
    • Objave v drugih medijih
  • Izdane revije
  • Dobre zgodbe
    • Intervjuji
    • Podjetniški Navdih
    • Popotniški Navdih
    • Lepotni Navdih
    • Osebni odnosi in razmišljanja
    • Ambientalni Navdih
  • Oglaševanje
  • Kontakt
  • Sodelujte tudi vi
Revija Navdih
No Result
View All Result

»Za vsako stranko si vzamemo čas in se ji v celoti posvetimo«

Peter Stantič in Nika Brajdih iz podjetja Bonus d.o.o.

11/01/2018
Share on FacebookShare on Twitter

Podjetje Bonus je že dobrih deset let edino v Novi Gorici, ki ponuja slušne aparate in z njimi povezane pripomočke. V njihovi poslovalnici na Erjavčevi ulici vas bosta z nasmehom in prijazno besedo sprejela direktor Peter Stantič in Nika Brajdih. Prvi skrbi za tehnične zadeve, saj v lastnem laboratoriju nedaleč stran slušne aparate prilagaja merilom vsakega posameznika, jih programira in skrbi za njihov servis, ženski del tandema pa v vlogi slušnega akustika strankam najprej izmeri sluh in nato svetuje ter pomaga pri izbiri aparata, nazadnje ga tudi ponastavi potrebam posameznika. Kot razkriva vodilni malega podjetja, od strank najraje slišita, da se sploh ne zavedajo, da nosijo slušni aparat in je ta postal del njihovega življenja, brez katerega ne morejo več. In takšnih zadovoljnih kupcev je, pravita, vedno več.

Potrebno je prisluhniti vsakemu posamezniku

Podjetje Bonus je ustanovila Petrova mama in mu kasneje prepustila vajeti. Za vstop na to področje se je odločil po spletu srečnih okoliščin: »Ravno v času, ko smo odpirali trgovino, je ameriško podjetje Beltone, ki na tem področju sodi v okvir petih najboljših znamk na svetu, vstopalo na evropski trg in tudi v Sloveniji iskalo primerne partnerje. Priložnost sem seveda zagrabil z obema rokama.« Vse od začetkov pa do danes je podjetje zvesto zgolj omenjeni blagovni znamki.

Ker pri nas področje slušne akustike še ni pretirano razširjeno, sta se sogovornika veliko izobraževala v tujini, predvsem v Nemčiji in na Danskem, dobro podporo v znanju pa jima nudijo tudi v samem podjetju Beltone. »Vendar je bolj kot izobraževanje pomembna praksa, saj smo si ljudje različni in je zato potrebno prisluhniti vsakemu posamezniku,« poudarja Peter, Nika pa dodaja: »Delamo na osebnem stiku s strankami. Ker smo manjše podjetje, smo lahko veliko bolj prilagodljivi. S kupci se veliko pogovarjamo, saj jih želimo izobraziti o sluhu in rokovanju s slušnim aparatom, predvsem pa razbliniti predsodke. Ti še vedno zaznamujejo veliko ljudi, mnogi si namreč predstavljajo slušne aparate izpred deset in več let, ki so bili resnično okorni in so zato dobili negativen predznak.«

Slušni aparati dandanes odlično oponašajo naravni sluh

Predsodek do nošenja slušnih aparatov dandanes ni več upravičen. Estetsko so namreč zelo diskretni, posebej, če odštejete kakšen evro več in če okvara sluha še ni pretirana, saj se na tržišču dobi tudi zelo majhne in praktično neopazne naprave. Še bolj pomembno pa je, da je tehnologija v zadnjih letih močno napredovala. Beltonovi izdelki višjega cenovnega razreda z različnimi funkcijami že zelo dobro oponašajo naš naravni sluh. Premorejo več mikrofonov, s čimer omogočijo prostorski zvok, da se gluha ali naglušna oseba lažje orientira ter določi, iz katere smeri denimo prihaja avtomobil ali od kje jo je nekdo poklical. »Če bi se midva, ki imava zdrav sluh, pogovarjala v nekem hrupnem okolju, bi se vseeno lahko osredotočila na najin pogovor, saj bi možgani sami utišali moteče zvoke iz ozadja. Oseba, ki ima okvaro sluha, pa to naredi veliko težje, zato mora namesto nje to opraviti slušni aparat,« pojasni direktor podjetja.

Na voljo so tudi naprave, ki še dodatno olajšajo življenje, kot denimo prilagojeni mobilni telefoni ali vmesniki, ki brezžično v slušni aparat prenašajo zvok televizije. Tehnologija pa se že premika v smer programiranja na daljavo, saj bo kaj kmalu slušne aparate mogoče nastavljati preko mobilnih aplikacij, kar je seveda zelo dobrodošlo predvsem za starejše in tiste iz oddaljenih krajev, čeprav pri Bonusu poudarjajo, da jim obiski na domu niso odveč.

Tandem si nasploh prizadeva, da bi si slušni aparat lahko privoščil vsakdo, ki ga potrebuje, kar omogočajo tudi s konkurenčnimi cenami. Tako zatrjujeta, da so tudi naprave, ki jih stranke prejmejo brez doplačila, torej zgolj s kritjem iz zdravstvenega zavarovanja, kakovostne in celo tistim z najglobljo naglušnostjo omogočajo nemoten vsakdan. V katerem cenovnem razredu stranka izbira aparat, je odvisno predvsem od njenega življenjskega sloga. »Tistemu, ki ima bolj aktiven življenjski slog, zahtevnejšo službo in se dnevno srečuje z veliko ljudmi, priporočamo izdelke višjega kakovostnega razreda,« princip dela pojasni ženski del dvojice. Sicer pa v trimesečnem testnem obdobju lahko vsakdo brezplačno preizkuša različne vrste in modele slušnih aparatov ter sam izkusi, kaj mu v različnih položajih najbolj ustreza.

Dlje kot odlašate z nošenjem aparata, težje se nanj navadite

Pred leti je bila večina njunih strank starejših, sedaj pa se v želji po dvigu življenjske kakovosti za slušni aparat odločajo tudi mnogi v srednjih letih. Nasploh naj bi bila izguba sluha zaradi stresnega in vse bolj hrupnega načina življenja pri mlajših generacijah vse večja. »Pomembno je, da se začne aparat nositi čim prej, saj s tem preprečimo nadaljnjo izgubo sluha. Z redno uporabo se sluh ohranja in uri,« opozarja strokovnjakinja. Zato svetuje, da ne oklevate glede obiska pri specialistu, če se vam zdi, da ljudje okrog vas mrmrajo, če morate nenehno spraševati, kaj so drugi povedali, pogosto nastavljate televizor bolj na glas, ali vam enostavno šumi v ušesih. Prvi znak naglušnosti je tudi slabo razločevanje med seboj podobnih besed.

»Dlje časa kot ljudje odlašajo z nošenjem aparata, težje se nanj navadijo, saj se naši možgani odvadijo zvokov, šumov in hrupa,« nas pouči Nika, bolj natančno pa položaj oriše Peter: »Naši možgani zelo radi živijo v tišini, zato se jim zdi ob začetnem stiku s slušnim aparatom brnenje avtomobila ali klimatske naprave moteče, vendar je potrebno prebroditi to obdobje, da se ponovno navadijo na vse zvoke.«

Kmalu še na kakšni lokaciji?

Podjetje Bonus ima trenutno svojo poslovalnico le v Novi Gorici, seveda pa je želja obeh sogovornikov, da bi svoj posel razširila še v kakšen drug kraj in pri tem poiskala nove sodelavce, saj jima dela zagotovo ne bi manjkalo. Vendar so po Petrovih besedah prioritete za zdaj še vedno drugje: »Seveda je razširitev dejavnosti cilj vsakega podjetja, vendar se mi v tem trenutku zdi najbolj pomembno, da so naše stranke zadovoljne in se rade vračajo. Na to zagotovo vpliva naš način dela, da si za vsakega pacienta vzamemo čas in se mu v celoti posvetimo. To mora poleg visoke kakovosti ostati naša glavna konkurenčna prednost tudi v prihodnje.  Za širitev bo še čas.«

Na koncu sta oba sogovornika izrazila željo, da bi še več mladih bolj smelo vstopalo v svet podjetništva. Poleg dobre podjetniške ideje so potrebni tudi pogum, vztrajnost in pripravljenost, da s poslom živiš 24 ur na dan. Po njunem številnim mladim to ni ovira. Ob vsem tem slej ko prej pride tudi osebno zadoščenje in poslovni uspeh.

 

Sandra Krkoč Lasič

Foto Damir Ipavec

Naslednja zgodba
»Za nas nobena stranka ni zgolj številka.«

»Za nas nobena stranka ni zgolj številka.«

»Vsak pacient, ki ga ozdraviva, nama predstavlja zmago.«

»Vsak pacient, ki ga ozdraviva, nama predstavlja zmago.«

V skrivnostnost Istrskih ušes

V skrivnostnost Istrskih ušes

Revija Navdih

Copyright © 2018
Izdelava strani: Spletnikar

Povezave

  • O avtorici
  • O reviji
  • Oglaševanje
  • Kontakt
  • Piškotki

Sledite nam na

No Result
View All Result
  • O reviji navdih
    • O avtorici
    • O reviji
    • Bralci so povedali
    • Objave v drugih medijih
  • Izdane revije
  • Dobre zgodbe
    • Intervjuji
    • Podjetniški Navdih
    • Popotniški Navdih
    • Lepotni Navdih
    • Osebni odnosi in razmišljanja
    • Ambientalni Navdih
  • Oglaševanje
  • Kontakt
  • Sodelujte tudi vi

Copyright © 2018
Izdelava strani: Spletnikar